وکیل در تهران

ساخت وبلاگ
 
 
وکیل املاک وکیلی است که در پرونده های حقوقی و کیفری مرتبط با اموال غیر منقول تخصص دارد. معمولا پرونده های املاک دارای پیچیدگی های زیادی هستند که برای حل آن ها حضور وکیل متخصص املاک را می طلبد. بهترین وکیل ملکی در تهران فردی وظیفه شناس و مسئولیت پذیر است. با توجه به اهمیت و حساسیت این نوع پرونده ها، لازم است از وکیل مجرب و آگاه به قوانین و رویه قضایی کمک گرفت. یک وکیل ملکی خوب باید در این زمینه متخصص بوده و از جوانب و زوایای مختلف پرونده آگاهی کامل داشته باشد. یک وکیل ملکی خوب در تهران باید دقیق باشد و به جزئیات توجه کند. او موظف است با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده، موکل خود را به خوبی و کارآمد راهنمایی کند.بهترین وکیل ملکی چه ویژگی هایی دارد؟بهترین وکیل ملکی در تهران فردی آگاه و صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق است. وکیل خوب کسی است که در برابر مشکلات و چالش های یک پرونده صبور باشد و بتواند مسائل را به خوبی تحلیل کند و مدارک مورد نیاز را جمع آوری کند.
وکیل ملکی خوب به احقاق حقوق موکل کمک می کند و از تضییع حقوق او و آسیب به منافع او جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های مهم بهترین وکیل ملکی در تهران، دانش حقوقی و تسلط وی به مسائل ثبتی املاک است. ضمناً باید از قوانین و مقررات مربوط، آرای وحدت رویه و رویه عرفی در دادگاه ها آگاهی کامل داشته باشد.
یکی دیگر از خصوصیات یک وکیل ملکی خوب این است که بتواند به خوبی و ماهرانه قبض بنویسد و مطالب مربوط به پرونده را ذکر کند و با تسلط بر پرونده بتواند به نحو عالی در مقابل قاضی از حقوق موکل خود دفاع کند.عدم مراجعه به وکیل ملکی در مواردی ممکن است موجب خسارات مالی غیرقابل جبران شود. در این زمینه کمک گرفتن از وکیل ملکی برای موفقیت در یک پرونده اموال حقوقی یا کیفری بسیار مهم است.انواع دعاوی ملکیدعاوی ملکی، دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به املاک است. این ادعاها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها مربوط به نقض عهد یا عدم ایفای وظایف مندرج در قرارداد است، اما در مواردی ممکن است یکی از طرفین با سوء نیت نسبت به مال دیگران مرتکب عمل مجرمانه شود. همچنین در برخی معاملات املاک ممکن است موارد مربوط به قانون ثبت املاک رعایت نشود.
انواع دعاوی ملکی عبارتند از: دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی. در دعاوی کیفری اساسا جرم اتفاق می افتد. جهت تسویه دعاوی ملکی مراجعه به بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران ضروری است.
در ادامه به تعدادی از دعاوی ملکی اشاره می کنیم.
دعاوی حقوقی ملکیالزامات رهن و ضمانت نامه تعدیل اجاره الزام تنظیم سند رسمی املاک مربوطهادعای سرقفلی و حق معاملهدعاوی مربوط به الزام به اخذ برگه مجمع مجزا برای ساختمانهایی که دارای واحدهای مستقل و متعدد می باشند. گرویدن به شیعهدعاوی مربوط به الزام دریافت پایان کار برای ساختمان هایی که فعالیت ساختمانی آنها به طور کامل انجام شده و به تایید کارشناس رسیده باشد.ابطال قرارداد برای مواردی که در مفاد قرارداد منعقده اشکالی وجود دارد.دریافت و درخواست ادعا برای دستمزد ایده آلبحث فسخ قراردادهایی که از نظر حقوقی معیوب هستند.تعدیل کردن (افزایش یا کاهش) میزان اجاره بر اساس مزنه جامعه.دعاوی مربوط به درخواست و مطالبه سرقفلی و داشتن حق کسب و پیشهموضوع تخلیه اماکن تجاری که مشمول مقررات قانونی خاص بوده است.دعاوی مربوط انتقال منافع از یک شخص به شخصی دیگر.تقاضای قیمت و تعهد به تحویل فروشندهدعوی مستلزم تنظیم سند رسمیدعوای الزام به تنظیم سند رسمی زمانی ایجاد می شود که فروشنده متعهد به حضور در دفتر اسناد رسمی و انتقال سند رسمی ملک به خریدار شود. اما به دلایل مختلف برای انتقال ملک و تنظیم سند به دفتر خانه مراجعه نکرد.
دعوی برای رفع تصرف عدوانیدر این دعوا شخص باید سابقه تصرف خود را با مواردی مانند قرارداد یا سند مالکیت ثابت کند. یعنی مالک باید ثابت کند که ملک را شخص دیگری بدون رضایت و اراده او و بدون عقد تصرف کرده است.
دعوی فروش ملک مشاعتصمیم گیری در مورد اموال مشترک باید با رضایت همه شرکاء باشد، اما در صورتی که در یک مورد رضایت شرکا جلب نشود، می توان در دادگاه تقاضای آزادی شرکا کرد.
دعوی الزام فروشنده به تحویلفروشنده موظف است پس از فروش ملک را تحویل دهد. در غیر این صورت خریدار می تواند اقامه دعوی کند.
دعاوی حقوقی سرقفلی و کسب و کاردرخواست و مطالبه سرقفلی و داشتن حق تجارت، تخلیه اماکن تجاری در موارد مقرر در قانون، دعاوی مربوط به تجویز نقل و انتقال منافع مورد اجاره و تعدیل اجاره بهای واحد تجاری همگی در زمره دعاوی سرقفلی قرار می گیرند.
رسیدگی به دعاوی سرقفلی در صلاحیت محاکم عمومی حقوقی و خارج از صلاحیت شورای حل اختلاف است، اما رسیدگی به دعاوی تعدیل اجاره در سرقفلی صالح به شورای حل اختلاف است. برای پیگیری این مطالبات می توانید به بهترین وکیل ملکی در تهران مراجعه کنید.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 8 / 10 ساعت: 15:51

 
 
وکیل مهریه خوب در تهران چه ویژگی هایی دارد؟
وکیل مهریه یکی از وکلایی است که به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن مهریه خود را به صورت قانونی دریافت کنید. مهریه مالی است که در زمان عقد به مال زن می رسد. این پول می تواند سکه بهار آزادی، زمین، خانه و یا چیزهای دیگر باشد و در هنگام ثبت مهریه در هنگام مطالبه یا در خواست آن لحاظ شود. در زندگی زناشویی ممکن است مواردی پیش بیاید که زن برای دریافت مهریه خود اقدام کند. گرفتن مهریه در هر دو صورت عندالمطالبه یا عندالمطالبه، احکام خاص خود را دارد. فقط با مشاوره با بهترین وکیل مهریه در تهران که عالی و متخصص است می توانید راه دریافت جهیزیه را تسهیل کنید و زودتر به آرزوی خود برسید.
 
ویژگی های بهترین وکیل مهریه در تهران
وکلا زیادی در شهر تهران فعالیت می کنند اما آنچه در زمینه دریافت مهریه حائز اهمیت است انتخاب وکیل در زمینه مسائل خانوادگی از جمله مهریه است. قطعاً وکلایی که در امور خانواده تخصص دارند نسبت به سایر وکلا از دانش و تجربه بیشتری برخوردارند.
 
آنچه یک وکیل پایه مهریه را از سایر وکلا متمایز می کند تسلط کافی به قوانین مربوط به مهریه است. او باید اطلاعات کافی در مورد قوانین حمایت از خانواده داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل خود را پیگیری کند.
 
نکته دیگری که بسیار مهم است تسریع در حل مشکل است. وکیل مهریه باید توانایی استفاده از پرونده های حقوقی را داشته باشد تا پیگیری های مورد نظر را سریعتر انجام دهد و در اسرع وقت به مرحله نهایی برسد. قطعا داشتن تکنیک بیان قوی و توانایی نوشتن بالا می تواند در موفقیت یک وکیل موثر باشد.
 
چگونه یک وکیل مهریه خوب انتخاب کنیم
توصیه می شود قبل از عقد قرارداد با وکیل مهریه از سوابق و تجربیات وی اطلاعات کافی کسب کنید. یک وکیل خوب برای مهریه باید دارای پروانه وکالت باشد. تبلیغات به تنهایی نمی تواند دلیل خوبی برای انتخاب وکیل باشد.
 
در انتخاب وکیل، جنسیت را ملاک قرار ندهید، وکیل زن یا مرد، اگر تجربه کافی داشته باشند می توانند به خوبی از حقوق شما دفاع کنند.
 
در مواردی پیش می آید که افراد به دلیل اینکه احساس می کنند تجربه بیشتری دارند به دنبال وکلای مسن تر می گردند، مسلماً درست است که وکلایی که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند تسلط و تجربه بیشتری در موضوع دارند، اما وکلای جوان نیز به دلیل تحصیل و اخذ مدارک عالی از طریق مراکز علمی و دانشگاهی می توانند به خوبی و با تسلط کافی از شما دفاع کنند.
 
مزیت انتخاب وکیل متخصص مهریه
شاید گرفتن مهریه در ظاهر بسیار ساده به نظر برسد اما اگر همسرتان با پرداخت مهریه موافقت نکند دچار مشکل می شوید و تنها فردی که می تواند مشکل شما را به راحتی حل کند یک وکیل مجرب است.
 
قطعا در دریافت مهریه بدون رضایت همسرتان با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد و بارها باید به دادگاه مراجعه کنید. اما با داشتن وکیل نیازی به پرسه زدن در راهروهای دادگاه نیست، وکیل می تواند بدون حضور شما در دادگاه از حقوق شما دفاع کند.
 
راه های زیادی برای دریافت جهیزیه وجود دارد که ممکن است اطلاعات کافی در مورد آنها نداشته باشید، اما یک وکیل متخصص جهیزیه به خوبی با آنها آشنایی دارد و شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. یکی از راهکارهایی که وکیل می تواند برای دریافت مهریه انجام دهد، توقیف اموال زوجین است. با ارائه دادخواست توقیف می توانید زودتر به خواسته خود برسید.
 
همچنین اگر همسرتان تقاضای نفقه کرده است این وکیل مهریه است که با ادله موجود می تواند دادخواست نفقه را رد کند و حتی در مواردی این وکیل است که می تواند با منع از خروج همسرتان از فرار او جلوگیری کند. . پرونده را پیگیری کنید.
 
هزینه وکیل برای گرفتن مهریه چقدر است؟
بعد از اینکه مطمئن شدید وکیل با تجربه است، می توانید در مورد هزینه های وکالت با او صحبت کنید. معمولاً حق الوکاله وکیل مهریه شامل مشاوره، تنظیم اظهارنامه، دادخواست و قبض می باشد. بنابراین نمی توان برای دریافت مهریه حق الوکاله ثابت در نظر گرفت.
 
از آنجایی که معمولاً حق الوکاله جهیزیه کم است، معمولاً مبلغی با توافق موکل و وکیل تعیین می شود. معمولا توافقی که برای وکالت مهریه در نظر گرفته می شود درصد معینی از کل مهریه است. البته نمی توان رقم خاصی را در نظر گرفت که چند درصد از مهریه به وکیل تعلق می گیرد. اصولاً برای حق الوکاله برای اجرای مهریه فقط توافق بین موکل و وکیل تعیین کننده میزان حق الوکاله است، بنابراین هزینه حق الوکاله وکیل مهریه برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.
 
فقط در صورت عدم توافق بین موکل و وکیل باید طبق تعرفه ای که برای وکلا در نظر گرفته شده عمل کرد. لذا کلیه موارد اعم از مشاوره، تنظیم اظهارنامه، دادخواست، قبوض و سایر هزینه ها به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 90 تاريخ : يکشنبه 4 / 10 ساعت: 14:17

 
وکیل اداره اوقاف در تهرانسازمان اوقاف و امور خیریه سازمان یا سازمانی مردمی است که موقوفات خیریه مردم را جمع آوری و به دست نیازمندان می رساند. وقف موضوعی است که در تمام ادوار تاریخی مورد توجه مردم یا دولت و عموم مردم بوده است و پس از پیروزی انقلاب در سال 63، تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه برای تعیین تکلیف تصویب شد. از سازمان امور خیریه
در قانون مدنی قواعدی وجود دارد که در زمینه وقف مورد بررسی قرار می گیرد. بیع مال موقوفه ای که وقف شده است وقف خاص است. به همین دلیل قانون اداره اوقاف لزوما نباید توسط شخصی به نام متولی اجرا شود. سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان سازمانی که توسط یک سازمان مردم نهاد حمایت می شود و نیازمند یک سری قوانین برای پیشگیری از وقوع جرم در این سازمان است. این سازمان ساختار و تشکیلات خاص خود را دارد.
در ابتدا سازمان اوقاف معرفی می شود. امور خیریه و مراکز تشکیل دهنده این مؤسسه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز ساختار و وظایف اعضای سازمان اوقاف و امور خیریه نیز بررسی می شود و فرهنگ وقف و انجام امور خیریه از مواردی است که بر آن تأکید شده است. در تاریخ و فرهنگ حقوقی ایران. سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف تأیید و اداره موقوفات بدون متولی و رسیدگی به امور خیریه در سال ۱۳۹۲ تأسیس شد. قانون تشکیلات و اختیارات سازمان حج و اوقاف پس از انقلاب در سال 1342 و با تعیین تکلیف سازمان اوقاف و امور خیریه تصویب و تأسیس شد.
بر اساس تبصره 1 این قانون، انتخاب رئیس سازمان به عهده وزیر فرهنگ و ارشاد است و چنانچه سرپرست از سوی ولی قانونی برای انجام این امور مجاز باشد، منوط به اجازه سازمان است. ولی قانونی و این سازمان فقط مسئول اداره و موقوفات است که متولی آن نیست. وظیفه این سازمان مد نظر است و موارد زیادی وجود دارد که اداره اماکن مذهبی اعم از مساجد و امور موسسات دولتی و انجمن های خیریه به این نهاد محول می شود.
حدود وظایفی که در چارچوب حفظ سازمان اوقاف و امور خیریه است. طبق ماده یک این قانون به دو بخش تقسیم می شود. اداره امور موقوفه ای که متولی موقوفه یا مالک آن مجهول است و به عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است وقف خاصی است که اگر مصلحت وقت معین باشد یعنی در حس نثر و پسوند یعنی نسل های بعدی در قالب وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه و حل و فصل اختلافات بین غفلت شدگان و مداخله ولی قانونی است.
امور اماکن مذهبی اسلامی که ترتیب خاصی برای اداره آنها مشخص نشده است و تعیین متولی برای اداره این اماکن در چارچوب وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه است. در مورد مؤسسات و انجمن های خیریه که توسط دولت یا سایر مراجع ذیصلاح تأسیس می شود و رسیدگی به امور آنها نیز در چارچوب وظایف موقوفات است. اداره موسسات و انجمن هایی که به تشخیص دادستان فاقد صلاحیت هستند با تشخیص و تکلیف دادگاه یا دادسرا ذیصلاح در صورت نداشتن نازل یا عدم صلاحیت آنها در اموری که نازل فاقد صلاحیت است. پیش بینی کنید در زمینه قبرستان های متروکه ای که وقف است و متولی خاصی ندارد و با توجه به اینکه قبرستان دیگری در آن شهر ندارند فعالیت کنند. دفن متوفی در آنجا نیاز به مراقبت دارد. کمک مالی در زمینه نشر معارف اسلامی و از دیگر وظایف اوقاف و امور خیریه، نظارت بر امور خیریه و هر وجهی است که به عنوان وقتی برای امور عام المنفعه اختصاص می یابد.مراکز تشکیل یا سازمان اوقاف و امور خیریه به سه بخش عمده تقسیم می شود. سازمان های مرکزی واحدهایی هستند که مراکز استان ها و مراکز تشکیل دهنده موسسه خیریه در سطح کشور هستند. تمامی این موسسات زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور وظایف خود را انجام می دهند. ساختمان مرکزی اصلی ترین اداره اوقاف تهران است و مراکز استانی سایر شعب اداره اوقاف در مراکز استان ها و شهرستان های دیگر فعالیت می کنند.
امروز 47 اداره استانی و 256 نماینده سازمان اوقاف و امور خیریهدر کشور در حال فعالیت هستند. واحدهای وابسته به سازمان اوقاف کل کشور حوزه نظارتی هستند که به دو گروه کلی علمی، فرهنگی، تولیدی و اقتصادی تقسیم می شوند. برای انجام وظایف سازمان امور خیریه لازم است واحدهای تابعه متعلق به دانشکده های علوم قرآنی، انتشارات و نه صندوق عمران وقف و شرکت های کاشی سنتی گوهرشاد و درآمد حاصل از موقوفات و مردم باشد. امور؛ او در این شرکت ها و در این سازمان های عمومی پول خرج می کند.
وکیل در تهران...
ما را در سایت وکیل در تهران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس صفری vekiltehran بازدید : 84 تاريخ : شنبه 3 / 10 ساعت: 15:35